Introduceți semnăturile în procesul dumneavoastră digital
Dacă persoanele care trebuie să semneze un document tipărit se află în locații diferite, documentul trebuie să fie transferat între ele în ordinea corectă. Pot exista riscuri de securitate asociate cu transportul sau expedierea documentelor fizice care conțin informații sensibile; iar procesele de afaceri pot fi întârziate în timp ce documentul își face traseul.
Semnături digitale pentru documente digitale
Cu ajutorul unei soluții de semnătură electronică, persoanele fizice își creează pur și simplu semnăturile cu ajutorul degetului sau al mouse-ului, sau încarcă o imagine a semnăturii lor.
Atunci când un document este gata să fie semnat, începeți procesul de semnare, indicând ordinea de semnare. Toți cei care trebuie să semneze - inclusiv terții - primesc o notificare că documentul este pe drum. În calitate de proprietar al documentului, sunteți notificat pe măsură ce fiecare persoană semnează și odată ce procesul de semnare electronică este finalizat, astfel încât să puteți trece la etapa următoare.
Beneficiile dumneavoastră
Proces complet digital
Serviciul sprijină transformarea digitală și procesele electronice prin eliminarea necesității de a imprima documentele pentru semnare și prin eliminarea necesității de a le rescanaliza după ce au fost semnate.
Semnați de oriunde
Semnatarii pot semna oriunde s-ar afla, oricând le convine, folosind orice dispozitiv conectat.
Fluxuri de procese mai rapide și mai fluide
Eliminând potențialele întârzieri asociate semnăturilor fizice, accelerați autorizațiile și aprobările și mențineți procesele în desfășurare fără probleme.
Risc de securitate redus
Deoarece documentele nu mai sunt trimise sau transportate pe suport de hârtie, informațiile pe care le conțin sunt mai puțin expuse riscului de rătăcire.
Economii de timp și de costuri
Semnăturile electronice vă permit să economisiți timpul și costurile asociate cu tipărirea documentelor, transportul sau expedierea acestora către semnatari și rescanarea lor pentru stocarea electronică.
Povestea de succes Sutherland
Implementarea M-Files permite companiei Sutherland să realizeze o mai bună urmărire a tuturor documentelor legate de cei peste 2.300 de angajați ai Sutherland din Bulgaria și permite căutări ușoare și fiabile în arhiva de documente. Împreună cu integrarea cu succes a semnăturii electronice a Evrotrust, soluția oferită de Konica Minolta și M-Files permite actualizarea, stocarea și căutarea documentelor fără întreruperi - rapid, ușor și sigur.