• Servicii și asistență la distanță

    Rezolvarea rapidă și sigură a problemelor

    Remote services and supportHeroSlider

Konica Minolta Workplace Care vă menține afacerea productivă în orice moment

Atunci când cineva se duce să tipărească sau să scaneze un document, nu dorește să se confrunte cu un dispozitiv pe care nu îl poate utiliza. Indiferent dacă s-a terminat tonerul sau a apărut o defecțiune, rezultatul este același: timp de nefuncționare a dispozitivului care duce la pierderea productivității și la frustrarea utilizatorului.


Ne putem folosi serviciile și capacitățile noastre de asistență la distanță pentru a ghida un utilizator sau un membru al echipei dumneavoastră IT prin procesul de rezolvare la fața locului. Iar dacă se dovedește că este necesară o vizită a unui inginer de teren la sediul clientului nostru, putem aduna în prealabil informații despre problemă pentru ca vizita să fie cât mai eficientă și să vă repunem în funcțiune cât mai repede posibil.

Beneficiile serviciilor și asistenței de la distanță

HeroSlider
Timp de funcționare și productivitate maximizate
Colectăm date care ne permit să analizăm și să rezolvăm problemele dispozitivelor rapid (adesea în câteva minute) - astfel încât nu trebuie să așteptați ca un inginer să vină la fața locului. Creșterea timpului de funcționare a dispozitivelor îi ajută pe angajații dvs. să facă mai mult și reduce frustrarea utilizatorilor.
HeroSlider
O vizită la fața locului mai eficientă
Unele probleme pot necesita totuși o vizită la fața locului a unuia dintre inginerii noștri - de exemplu, în cazul în care o piesă trebuie înlocuită. Konica Minolta Workplace Care ajută ca aceste vizite să fie cât mai eficiente și mai eficace posibil, furnizând în prealabil inginerilor noștri date complete și precise despre problemă.
HeroSlider
Volum redus de muncă pentru echipa IT
Vă eliberăm echipa IT de activitățile de rutină legate de MFP, cum ar fi gestionarea configurației, comandarea consumabilelor și aplicarea actualizărilor de securitate. Astfel, aceștia se pot concentra pe dezvoltarea și inovarea la locul de muncă, mai degrabă decât pe sarcinile zilnice consumatoare de timp.
HeroSlider
Dispozitive care sunt întotdeauna actualizate
Prin intermediul serviciilor de la distanță și al software-ului de asistență, vă putem actualiza multifuncționalele cu cele mai recente caracteristici de firmware și de securitate. Astfel, puteți fi siguri că dispozitivele dvs. sunt întotdeauna optimizate din punct de vedere al funcționalității și securității.
HeroSlider
Durabilitate sporită
Oferindu-vă asistență de la distanță, putem reduce în mod semnificativ numărul de vizite de service la fața locului - reducând astfel deplasările și emisiile de CO2. Acest lucru ajută la obținerea unui mediu mai sănătos și mai durabil și contribuie la obiectivele de sustenabilitate.

Asistență în timp real cu acces în timp real

Având la îndemână o mulțime de instrumente și software, dispunem de capacitățile necesare pentru a rezolva o gamă largă de probleme tehnice în timp real, cu acces de la distanță în timp real:

  • Implementarea la distanță
  • Întreținere
  • Monitorizare și verificare a stării de sănătate
  • Gestionarea securității
  • Backup și restaurare de la distanță
  • Raportare și notificări
  • Administrare
  • Asistență și îndrumare
  • Acces de la distanță la resursele educaționale

Sprijinul pe care vi-l doriți, încrederea pe care o așteptați: Abordarea noastră premiată

Konica Minolta a primit premiul BLI PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020-2021 în Europa de Vest, acordat de Keypoint Intelligence - este pentru a doua oară după 2018 când primim acest premiu. Acesta recunoaște instrumentele, programele și instruirea noastră inovatoare care le permit clienților noștri să își întrețină produsele și serviciile în mod eficient și la un standard ridicat, folosind tehnici precum instruirea online și asistența prin intermediul instrumentelor de la distanță.

Mai mult, Keypoint Intelligence a recunoscut instrumentul de asistență vizuală de la distanță AIRe Link de la Konica Minolta ca fiind un "instrument de asistență la distanță remarcabil" în cadrul premiilor BLI Pick și Outstanding Innovation Awards, 2022.

generic-media-pages-ro-13209-remote-services-and-support-2-0.webpgeneric-media-pages-ro-13209-remote-services-and-support-2-1.webp
Puteți chiar să obțineți AIRe Link pentru a vă îmbunătăți propria asistență pentru clienți.
Puteți chiar să obțineți AIRe Link pentru a vă îmbunătăți propria asistență pentru clienți.
Remote by default: Rezolvarea problemelor rapid și în siguranță

Atunci când cineva se duce să tipărească sau să scaneze un document, nu dorește să fie să se confrunte cu un dispozitiv pe care nu îl poate utiliza. Fie că s-a terminat tonerul, fie că s-a produs o defecțiune a apărut, rezultatul este același: indisponibilitatea dispozitivului care duce la pierderi de productivitate și frustrare pentru utilizatori.

Remote by default: Rezolvarea problemelor rapid și în siguranță

Soluțiile noastre de asistență la distanță

Bruker: Îmbunătățirea experienței clienților și a eficienței serviciilor

Bruker Corporation este o companie globală care furnizează instrumente științifice de înaltă performanță și soluții analitice și de diagnosticare de mare valoare pentru cercetarea moleculară și a materialelor, precum și pentru analize industriale și aplicate.

Bruker: Îmbunătățirea experienței clienților și a eficienței serviciilor

Aflați cum soluțiile noastre de asistență la distanță vă pot ajuta afacerea dvs.