În ultimii ani, industria editorială și tipografică a trecut printr-o perioadă de schimbări semnificative. Presiunile asupra costurilor, penuria de materiale, volumele în scădere, termenele de livrare mai scurte pentru comenzile de imprimare și deficitul de personal sunt provocări zilnice cu care se confruntă tipografiile comerciale și editurile. Acestea sunt, de asemenea, printre motivele importante pentru care imprimarea de înaltă calitate, puternic automatizată, este motorul de creștere pentru producția și editarea digitală. Indiferent de tipul de jurnal, publicație sau document de cercetare produs, un proces de imprimare de calitate este crucial pentru un grad ridicat de succes. Cercetările susțin acest lucru. Clienții știu că trebuie să regândească tipărirea comercială, să ofere servicii de imprimare și conținut de înaltă calitate pentru a crea noi oportunități de creștere. Așadar, ce va funcționa în viitor, care va fi procesul, cum va fi furnizat și ce se oferă în termeni de servicii de imprimare și editare?
Cercetările publicate relevă că, în decurs de 10 ani, imprimarea digitală va valora 230,5 miliarde de dolari. Asta înseamnă puțin sub 3,0 trilioane de printuri A4, o creștere de 68,6% față de piața din 2022, conform raportului Smithers „The Future of Digital Printing to 2032”. Cercetările arată, de asemenea, că inkjet-ul este pregătit să reprezinte partea leului din creșterea valorii și a volumelor, iar tonerul are încă un loc important în spațiul digital.
Tipărirea comercială este colorată și inspiratoare. Ajutăm la dezvoltarea și furnizarea creativității care se află în centrul afacerilor viitoare pentru edituri și tipografii, unde mărcile, experții în publicitate/marketing/design sunt adesea adevărații clienți finali. Conținutul imprimat de calitate superioară - fie mono sau color - este crucial pentru comunicare.
Împărtășim pasiunea de a ajuta toți clienții noștri să „Vadă Potențialul” și îi ajutăm să ofere servicii de tipărire comercială profitabile și de înaltă calitate. Fie că este vorba de bannere, pliante, broșuri, corespondență directă generală sau ambalaje, lucrăm în parteneriat cu clienții noștri din industria tipografică și editorială comercială. Calitatea imprimării trebuie să fie o certitudine. Fluxurile de lucru și software-ul fac, de asemenea, parte din dinamică, fie pentru companiile de imprimare, fie în intern. Sistemele integrate, puternic automatizate, permit clienților să devină mai eficienți, în timp ce instrumentele de asistență la distanță oferă asistență în timp real clienților din întreaga lume.
Automatizarea sporită creează mai mult timp liber pentru operatori – și poate șansa de a învăța noi abilități, eventual făcând mai mult în pre-producție. Și asta este o veste bună pentru proprietarii de afaceri care au nevoie de soluții de imprimare, mulți dintre ei confruntându-se cu o gamă largă de provocări, inclusiv deficitul continuu de personal.
Claudio Cavelti
Managing Director of Cavelti AG
"Acum trei ani, am luat o decizie strategică de a ne dezvolta pe piața tipăririi digitale. Lumea comunicațiilor se schimbă rapid, iar Konica Minolta este un partener important în demersul nostru de a ajuta clienții să depășească această provocare. Tehnologia lor a corespuns, de asemenea, nevoilor noastre."