Konica Minolta își extinde portofoliul de sisteme de producție odată cu lansarea AccurioPrint C750i. Noul sistem va oferi o integrare completă cu serviciile cloud.

AccurioPrint C750i, succesor al AccurioPrint C759, va fi disponibil pe piață în două versiuni, începând cu această lună. Printre beneficiile aduse de noile modele, se numără minimizarea timpului de amortizare, reducerea erorilor și a prisoaselor de hârtie. În plus, noul sistem de producție va oferi un management avansat al lucrărilor și o automatizare a fluxului de lucru.

Producția celor două modele ale seriei AccurioPrint C750i se focusează, cu precădere, asupra segmentului de artă grafică. Grație dotării cu Fiery Controller, furnizorii de print vor beneficia de o garanție a reproducerii întocmai a nuanțelor și un plus de funcții pentru gestionarea culorilor. AccurioPrint C750i Flux este soluția care se adresează, în principal, departamentelor centrale de reprografiere (CRD). Aceasta este livrată împreună cu software-ul AccurioPro Flux Essential, care folosește controlerul de printare dezvoltat de Konica Minolta. Prin utilizarea acestui software, perfect compatibil cu panoul de control al echipamentului, furnizorii de print și departamentele centrale de reprografiere vor beneficia de un flux de lucru maximizat pentru a controla și edita lucrările de tipar.

Ambele versiuni ale AccurioPrint C750i sunt concepute pentru a îndeplini atât solicitările de printare ale furnizorilor mici, cât și cererile de tipar inteligent din cadrul tipografiilor. Acestea pun la dispoziție un flux de lucru complet digitalizat, oferind operațiuni fluide și servicii de gestionare a conținutului.

Funcțiile actualizate ale AccurioPrint C750i includ capabilități de scanare a documentelor într-o singură trecere, cu o viteză de până la 280 de imagini pe minut; opțiuni de finisare, precum funcția de pliere în Z sau format scrisoare; securitate îmbunătățită și posibilitatea de personalizare a interfeței de utilizator. Toate aceste funcționalități fiind un plus, alături de opțiunile software extinse.

AccurioPrint C750i tipărește până la 75 pagini pe minut alb-negru (70 ppm color), are o flexibilitate media de la 52 g/mp la 300 g/mp, oferă recunoaștere mixplex/mixmedia și are integrat un catalog inteligent de caracteristici ale hârtiei. Senzorul de suport inovator, cu care este dotat echipamentul, detectează automat tipul și greutatea hârtiei pentru a aplica în mod fiabil setările corecte, garantând o calitate optimizată a printului și minimizând necesitatea intervenției operatorului.

AccurioPrint C750i este durabil și are o construcție solidă. Noul sistem de producție deține un panou de control de 10,1 inci, care oferă o vizibilitate excelentă și o utilizare facilă pentru utilizatorii obișnuiți să lucreze cu tablete și telefoane inteligente. Panoul poate fi adaptat cu ușurință la cerințele clienților.

Noile aplicații ușor de utilizat includ capacitatea de producție a broșurilor de până la 20 de pagini, o printare mai sigură, capacitate de scanare a actelor de identitate și de a elimina umbrele la copiere.

Andre Statkus, Production Manager, Production Printing, Konica Minolta Business Solutions Europe, a declarat: „Operabilitate simplă și performanță ridicată sunt principalele cerințe ale organizațiilor în ziua de astăzi. Pentru a obține o eficiență maximă și a finaliza lucrările rapid și fără probleme, acestea au nevoie de echipamente performante. În același timp, integrarea completă cu serviciile cloud ar trebui să ofere procesele potrivite la momentul potrivit pentru a construi fluxuri de lucru mai fluide. AccurioPrint C750i răspunde cu succes acestor cerințe și, în plus, este echipat cu cea mai recentă tehnologie de securitate.

„În abordarea noastră de parteneriat bine stabilită, lucrăm îndeaproape cu partenerii și clienții noștri pentru a regândi tehnologia în care integrăm conectivitate digitală avansată, pentru a susține dezvoltarea afacerilor acestora și a le determina să fie mai profitabile cu soluțiile noastre de tipar.”

Share:

Contact

Viorica Mocanu

Marketing Manager / Marketing