• Print management: controlați, securizați și simplificați imprimarea

    Efectuați printarea în modul în care aveți nevoie de ea

    Print management: control, secure and streamline printHeroSlider

Nu lăsați costurile de tipărire și imprimare să vă scape de sub control

Organizațiile de toate mărimile și din toate sectoarele au în comun o serie de provocări fundamentale, printre care se numără menținerea sub control a costurilor, protejarea informațiilor corporative și asigurarea faptului că toată lumea poate lucra în mod eficient și productiv.

Tipărirea este un domeniu în care este ușor să scăpați lucrurile de sub control, dacă nu știți cine tipărește ce, ce utilizatori sau echipe tipăresc și copiază cel mai mult sau cât de mult costă toate acestea. Documentele pot rămâne necolectate - irosind bani și resurse și putând pune în pericol informații sensibile. Iar dacă o imprimantă are o defecțiune, cât de ușor pot utilizatorii să treacă la un dispozitiv alternativ?

Puteți rezolva aceste provocări și multe altele folosind soluții de gestionare a imprimării pentru a gestiona și proteja întreaga dvs. infrastructură de scanare și imprimare. Veți putea să:

  • Obțineți o imagine de ansamblu a activităților de imprimare, copiere și scanare ale organizației dvs.
  • Să monitorizați cine tipărește ce și când
  • Să țineți costurile sub control prin implementarea de reguli și politici de imprimare
  • Protejați informațiile și reduceți risipa prin autentificarea utilizatorilor
  • Optimizați productivitatea fluxului de lucru și gestionarea cozilor de imprimare

Preluarea controlului, obținerea de informații, creșterea flexibilității

Veți dori să alegeți o soluție de gestionare a imprimării care oferă caracteristicile și funcționalitățile care se aliniază cu nevoile organizației dumneavoastră. Printre caracteristicile pe care veți dori să le luați în considerare se numără:

Autentificarea utilizatorilor. Cu un control centralizat asupra identităților, vă asigurați că utilizatorii trebuie să se autentifice la un dispozitiv pentru a elibera o lucrare de imprimare. Pe lângă faptul că protejează informațiile sensibile de ochii curioșilor și reduce risipa de imprimare, acest lucru permite utilizatorilor să trimită o sarcină de imprimare către orice imprimantă din rețea. Unele soluții de gestionare a imprimării facilitează, de asemenea, gestionarea imprimării securizate de pe dispozitive mobile, inclusiv BYOD.


Monitorizare și raportare. Vă permite să urmăriți și să monitorizați utilizarea în timp real prin raportare periodică, programată și la cerere. Aveți datele de care aveți nevoie pentru a identifica și investiga utilizarea excesivă sau alte utilizări anormale de către o persoană sau un departament. De asemenea, puteți crea rapoarte executive care oferă rezumate de management la nivel înalt și informații despre sustenabilitate.

Gestionarea utilizatorilor și a costurilor. Puteți gestiona și deconta costurile prin atribuirea utilizatorilor la centre de cost sau permițându-le să selecteze centrul de cost, codul de facturare sau de proiect relevant înainte de a imprima un document. De asemenea, puteți atribui liste de prețuri diferitelor dispozitive, centre de costuri și utilizatori.

Iar prin crearea de reguli sau politici de imprimare, puteți asigura o gestionare mai strictă a costurilor, permițând ca diferite roluri de utilizator să aibă acces la diferite dispozitive și funcții. De exemplu, puteți face ca imprimarea duplex să fie implicită pentru toată lumea; sau puteți limita imprimarea color la anumite roluri.

Gestionarea centralizată a utilizatorilor și a costurilor vă poate ajuta să vă reduceți cheltuielile pentru serviciile de imprimare cu până la 30%*.

(* Cost Reduction, YSoft, https://www.ysoft.com/en/solutions/business-challenges/reduce-costs)


Gestionarea costurilor și a bugetului. Pentru a asigura controlul costurilor și flexibilitate, alegeți o soluție de gestionare a imprimării care vă permite să atribuiți bugete de imprimare utilizatorilor, cu posibilitatea de a le suplimenta conturile. Într-un mediu precum o universitate, de exemplu, acest lucru vă permite să oferiți studenților o cotă de imprimare gratuită pe care o pot suplimenta în funcție de necesități.


Gestionarea cozilor de imprimare. Dacă gestionați o cameră de imprimare internă, este posibil să doriți să alegeți o soluție de gestionare a imprimării care să vă ofere o gestionare eficientă a cozii de imprimare de producție, pe lângă coada de imprimare de la birou.


Gestionarea fluxului de lucru. Dacă vă aflați într-o călătorie de transformare digitală, ați putea dori să vă asigurați că soluția pe care o alegeți vă poate ajuta, de asemenea, să dezvoltați fluxuri de lucru eficiente de scanare pentru a optimiza și mai mult productivitatea tuturor.

Beneficii

HeroSlider
Controlul transparent al costurilor.
Gestionați în mod eficient utilizatorii, dispozitivele, caracteristicile de imprimare, bugetele și cotele.
HeroSlider
Mediu de imprimare securizat.
Reduceți riscul de acces neautorizat la dispozitive și la informații corporative sensibile.
HeroSlider
Monitorizare în timp real.
Identificați punctele fierbinți de imprimare, astfel încât să puteți lua măsuri pentru a schimba comportamentele de imprimare.
HeroSlider
Rapoarte flexibile.
Generați rapoarte ușor de înțeles pentru o privire de ansamblu a managementului; exportați datele rapoartelor în alte formate pentru partajare și analize ulterioare.

Soluțiile noastre de gestionare a printului

Aflați cum vă pot ajuta afacerea dumneavoastră soluțiile Konica Minolta Print Management